Bestellen en bezorgen
Hoe wordt u bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door een chauffeur of via PostNL.
Waneer wordt mijn bestelling bezorgd?
U wordt via de e-mail in kennis gesteld van de leverdatum en levertijd.
Wat is de levertijd van mijn order?
De levertijd van onze producten is 5 werkdagen i.v.m. de productie.
Wanneer wordt uw bestelling bezorgd via PostNL?
Uw bestelling wordt met PostNL bezorgd als de order een topdekmatras, kindermatras of bedtextiel betreft. U ontvangt een Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Mocht u niet aanwezig zijn om uw pakket in ontvangst te nemen, dan zal PostNL een briefje in de brievenbus plaatsen met daarop een melding wat er gaat gebeuren.
Doorgaans betekent dit dat de levering de volgende dag opnieuw wordt aangeboden. Ook kan het gebeuren dat uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor wordt afgeleverd. Deze kunt u dan de volgende dag daar afhalen.
Op de website van PostNL heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke voorkeuren in te stellen.
Zo kunt u het Track & Trace nummer toevoegen aan uw account en kiezen waar het pakket wordt afgeleverd indien u niet thuis bent.
Mijn bestelling op een ander adres leveren
Ja, u heeft de mogelijkheid om tijdens het plaatsen van een bestelling een ander afleveradres op te geven. Zo kunt u ervoor kiezen een ander adres voor levering te gebruiken als uw factuuradres.
Levert Opmaatmatras.nl ook in het buitenland?
Ja, Opmaatmatras.nl levert en bezorgd via een transportdienst of postNL in België en Luxemburg. Op aanvraag door heel Europa.
Heeft u vragen over uw bestelling?
Heeft u vragen over uw bestelling neem dat contact op met de klantenservice.