Bestellen en bezorgen
Hoe wordt u bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door een chauffeur of via PostNL.
Waneer wordt mijn bestelling bezorgd?
U wordt via de e-mail in kennis gesteld van de leverdatum en levertijd.
Wat is de levertijd van mijn order?
De levertijd van onze producten is ongeveer 5 werkdagen i.v.m. de productie.
Wanneer wordt uw bestelling bezorgd via PostNL?
Uw bestelling wordt met PostNL bezorgd als de order een matras, topdekmatras, kindermatras of bedtextiel betreft. U ontvangt een Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen.
Wanneer wordt uw bestelling bezorgd door de transporteur?
Als de zending te groot is voor PostNL wordt deze aan de transporteur mee gegeven. De levering via de transporteur vindt plaats achter de eerste deur op de begane grond. Bij appartementen houdt dit in dat de transporteur levert in hal of lobby. transporteur zal geen trap of lift gebruiken. Er wordt telefonisch contact opgenomen voor de levering door de transporteur.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Mocht u niet aanwezig zijn om uw pakket in ontvangst te nemen krijgt u een melding wat er gaat gebeuren.Doorgaans betekent dit dat uw pakket bij het dichtstbijzijnde postnlpunt wordt afgeleverd. Deze kunt u dan de volgende dag daar afhalen.Op de website van PostNL heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke voorkeuren in te stellen.
Mijn bestelling op een ander adres leveren
Ja, u heeft de mogelijkheid om tijdens het plaatsen van een bestelling een ander afleveradres op te geven. Zo kunt u ervoor kiezen een ander adres voor levering te gebruiken als uw factuuradres.
Levert Opmaatmatras.nl ook in het buitenland?
Ja, Opmaatmatras.nl levert en bezorgd via een transportdienst of postNL in België.
Heeft u vragen over uw bestelling?
Heeft u vragen over uw bestelling neem dat contact op met de klantenservice.